آراد برندینگ
خانه / سیاه دانه / ویژگی های سیاه دانه ؛ ماده ای بسیار معجزه آسا در درمان و بهبود برخی بیماری ها

ویژگی های سیاه دانه ؛ ماده ای بسیار معجزه آسا در درمان و بهبود برخی بیماری ها

ویژگی های سیاه دانه ؛ ماده ای بسیار معجزه آسا در درمان و بهبود برخی بیماری ها

ویژگی های سیاه دانه ، آن چنان در طب سنتی ایران ؛ برجسته است، که نام داروی 1000 درد، را به آن داده اند. با این همه، بسیاری از متخصصان و دانشمندان بر این عقیده اند، که ما هنوز نتوانسته ایم به تمام خاصیت های سیاه دانه ، واقف شویم و هنوز راه درازی تا شناخت ویژگی های سیاه دانه ، باقی مانده است .

شرکت سانرایز، یکی از بزرگ ترین مراجع و مراکز تهیه ی انواع گیاهان و دانه های گیاهی دارویی، در این مطلب شما را با برخی از ویژگی های سیاه دانه ، آشنا می نماید .

برخی از مهم ترین ویژگی های سیاه دانه :

در این بخش به برخی از مهم ترین ویژگی های سیاه دانه ، اشاره می کنیم تا شما مشتریان و مخاطبان عزیز شرکت سانرایز با این خواص سیاه دانه که به نوعی از جادویی ترین دانه های گیاهی است، بیشتر آشنا شوید.

ویژگی های سیاه دانه
ویژگی های سیاه دانه
  • از مهم ترین ویژگی های سیاه دانه ، طبع گرم آن است که برای تنظیم فشارخون ، بسیار مناسب است. 
  • این دانه ی گیاهی فوق العاده معجزه آسا، با دارا بودن ماده ای ارگانیک و بسیار شفابخش به نام تایموکیتون، از التهاب و تشنج افراد جلوگیری می کند. تحقیقات آکادمیک در این باره اثبات کرده است، که این ماده می تواند، سبب تاخیر در التهاب شریانی و همچنین تاخیر تایم آغاز تشنج افراد و از آن مهم تر کوتاه تر شدن زمان تشنج، در بیماران دارای بیماری مغز و اعصاب گردد.
  • از مهم ترین خواص سیاه دانه ، از بین بردن نفخ شکمی در افراد مبتلا به این بیماری و علاوه بر آن، از بین بردن گازهای درون معده، است.
  • از دیگر خصوصیات و ویژگی های سیاه دانه در بانوان، فعال نمودن هورمون های زنانه ی آنان است و همچنین نظم بخشیدن به دوره ی پریود و زمان های قاعدگی آنها است.
  • سیاه دانه سبب می شود تا، شیر مادران در دوران شیرخوارگی نوزادان به طرز حیرت آوری زیاد شود.

اگر بخواهیم همه ی ویژگی های سیاه دانه ، را بازگو کنیم ، احتمالا نیاز به یک کتاب قطور خواهیم داشت. اما همین چند مورد اشاره شده در مورد خواص سیاه دانه ، تا اندازه ای شما را با خصوصیات بسیار موثر این دانه ی گیاهی آشنا می کند.

اطلاعات تماس با ما :
شماره موبایل: 5 915 912 0915 - 8047 254 0912 مدیر فروش : مهدی صدیقی یوسف
آدرس کانال: سلامت استوری@
آدرس سایت: www.ikhushkbar.ir
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@yahoo.com
آراد برندینگ