آراد برندینگ
خانه / انزروت / مرکز خرید و فروش عمده انزروت

مرکز خرید و فروش عمده انزروت

مرکز خرید و فروش عمده انزروت

یکی از مراکز خرید و فروش اینترنتی انزروت و گیاهان داروئی که دارای تجربه و تخصص در حوزه صمغ های گیاهی دارد بازرگانی سان رایز است . مجموعه بازرگانی سان رایز با اولویت دادن به توزیع با کیفیت و دارای استاندارد در ابعاد تجارت داخلی و خارجی سعی در فراهم نمودن رضایت مشتریان خود داشته است .

از این رو یکی از اصول ما در بازرگانی سان رایز بعنوان مرکز خرید و فروش عمده انزروت و سایرگیاهان داروئی این بوده است که محصولات اصیل ایرانی را در بسته بندی مناسب و با رعایت کامل اصول بهداشتی و حفظ اصالت گیاهان داروئی به دست مشتریان برسانیم .

ضمن اینکه این اصول رعایت می شود حق دیگر مشتریان همچون خرید با قیمت مناسب گیاهان داروئی نیز از جمله اهداف این مجموعه می باشد .

از آنجا که کشور ایران با داشتن شرایط اقلیمی و تنوع گیاهی به مراتب بهتر از اروپا، هم اکنون تنها ٦٠ تا ٩٠ میلیون دلاراز تجارت جهانی گیاهان دارویی را به خود اختصاص داده است که ازآن (٠٦/٠ و ٠٩/٠) نیز بخش عمده ای مربوط به صادرات زعفران است.

صادرات انزروت در کنار زعفران و گیاهان دارویی صادراتی ایران در سال‏های اخیر و سال 99 همچون کتیرا، زیره سبز، آویشن، بادرنجبویه، انیسون، بابونه، اسفرزه، بومادران، گل ختمی، زوفا، مریم گلی، کتیرا، آنغوزه، شیرین بیان، تلخ بیان، مورد، برگ کنار، سقز، علف گاوزبان، آنغوزه و گل ساعتی، باریجه، زدو، موسیر، مستکی، وشا، انچوچک، گز علفی، شکر تیغال، برگ کنار، حنا صورت گرفته است که این گیاهان داروئی و کتیرا انزروت به کشور‏های آلمان، آمریکا، انگلستان، فرانسه، مجارستان، پاکستان، هند، چین، ترکیه، بحرین، کویت، قطر، کانادا، سوئیس، سوئد، لبنان، ایتالیا و امارات صادر شده است. علاوه بر آن، سالانه حدود ٢ میلیون دلار محصولات فرعی جنگلی و مرتعی به بازار‏های جهانی از جمله آلمان، فرانسه و امارات متحده عربی صادر می شود.

سهم تجارت جهانی از محصولات گیاهان دارویی حدود ۱۲۴ میلیارد دلار و سهم ایران از این میزان ۴۴۰ میلیون دلار است که می‌توان گفت صرفاً ۰٫۴ درصد از کل تجارت جهانی در حوزه گیاهان دارویی است.

تنوع بالای گیاهان دارویی در ایران، برای کسانی که می‌خواهند به سراغ تجارت این محصول بروند، هم پارامتر مثبت حساب می‌شود و هم پارامتر منفی.


پارامتر منفی در تجارت گیاهان دارویی، ممنوعیت صادر کردن بعضی از گونه‌های گیاهان دارویی است.

صادرات گونه‌هایی مثل ریشه رناس، ریشه چوبک، ریشه کاسنی، ریشه ختمی و سورنجان ممنوع است.

طبیعی است که گونه‌های در حال انقراض و یا گونه‌هایی که از ذخایر ژنتیکی کشور محسوب می‌شوند، جزء اقلام غیرمجاز یا ممنوعه صادراتی باشند.

صادرات انزروت ، صادرات کتیرا و صادرات آنغوزه به کشورپاکستان و سایر کشورهای اروپائی از طریق  بازرگانی سان رایز می تواند برای شما تجربه ای شیرین و بدون ریسک و زحمت باشد . چرا که راههای قانونی صادرات گیاهان داروئی در حوزه تخصص کارشناسان ما می باشد .

ما بعنوان یکی از مراکز صادرات و خرید و فروش انواع صمغ ازجمله صمغ کتیرا ، صمغ آنغوزه و خرید و فروش صمغ انزروت بصورت عمده را فراهم آورده ایم .

کافی است جهت اطلاع از قیمت روز انزروت و نحوه خرید و فروش انزروت بصورت عمده در بازار سال99 و  در مرکز تجاری سان رایز با کارشناس فروش ما آقای مهدی صدیقی یوسف تماس حاصل نمائید .

اطلاعات تماس با ما :
شماره موبایل: 5 915 912 0915 - 8047 254 0912 مدیر فروش : مهدی صدیقی یوسف
آدرس کانال: سلامت استوری@
آدرس سایت: www.ikhushkbar.ir
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@yahoo.com
آراد برندینگ