آراد برندینگ
خانه / کتیرا / خرید و فروش عمده کتیرا صدفی

خرید و فروش عمده کتیرا صدفی

خرید و فروش عمده کتیرا صدفی

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت . خرید و فروش عمده کتیرا صدفی با ما در تماس باشید .

کتیرا ترشحات صمغی خشک شده حاصل از چندین گونه گیاه گون است. گونه‌های مولد کتیرای گون گیاهان کوچکی ارتفاع یک متر و بومی آسیای صغیر، ایران، سوریه و یونان هستند.

این گیاهان با نام‌های عربی «محلب العقاب» و «اصابع الغروس» معرفی شده اند. از تعداد زیادی از آنها صمغ کتیرا استخراج می‌شود که از نظر اقتصادی بسیار اهمیت دارند، زیرا کتیرا مورد مصرف دارویی و صنعتی فراوانی دارد. بعضی از این گیاهان به علت جذب ماده سلنیوم از خاک سمی هستند و با پی بردن به وجود سلنیوم در این گیاهان به وجود اورانیوم در محل رویش آنها پی می‌برد.

خرید و فروش عمده کتیرا صدفی

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت . خرید و فروش عمده کتیرا صدفی با تاجران و عرضه کنندگان گیاهان دارویی و کتیرا در ارتباط باشید .

كتيرا بر حسب كيفيت، در صنايع مختلفي از جمله نساجي و دارويي و غذايي و چسب‌سازي مصرف مي‌شود.

كتيرا داراي مواد معدني و سه درصد نشاسته است كه ذرات نشاسته در لُعاب آن به طور محسوس ديده مي‌شود.

مصرف كتيرا با شير، براي بند آوردن خون‌ريزي سينه و ساير اعضاي داخلي و همچنين بر طرف كردن سرفه و عفونت سينه و حلق و زخم‌هاي ريه و گرفتگي صدا موثر است.

برای چاق شدن صورت دو لیوان شیر را گرم کنید سپس پنج گرم پودر کتیرا و دو قاشق مربا خوری عسل را به آن اضافه کنید مخلوط کنید تا مخلوط یکنواختی به دست آید. بیست و یک روز، قبل و بعد از ظهر این مخلوط را میل کنید تا به پر شدن صورتتان کمک کند.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت روز کتیرا صدفی باما در تماس باشید.

خواص کتیرا در طب سنتی چینی در تقویت مغز استخوان‌های بدن خلاصه می‌شود. مصرف کتیرا بدن انسان را از عوامل بیماری‌زا محافظت می‌کند.

کمک به درمان بیماری قند و نفریت از دیگر خواص کتیرا در طب سنتی است.

 کتیرا در فراورده‌های دارویی سرماخوردگی، به عنوان عامل نرم کننده و ضد سرفه استفاده می‌شود.

خرید و فروش عمده کتیرا صدفی

کتیرا به صورت خوراکی هم مصرف می‌شود و یک خنک‌کننده‌ حرفه‌ای بدن است. در فصل گرما که ممکن است در معرض گرمازدگی قرار بگیرید، درست کردن یک نوشیدنی با کتیرا دمای بدن‌تان را پایین می‌آورد. در فصل سرما هم می‌توانید از آن استفاده کنید و یک خوراکی خوب برای تسکین سرفه و رفع عوارض سرماخوردگی است. نحوه‌ مصرفش به این صورت است که یک تکه از آن را توی دهان بگذارید و آرام بمکید و اجازه بدهید ژل آن با آب دهان‌تان قاطی شود.

اطلاعات تماس با ما :
شماره موبایل: 5 915 912 0915 - 8047 254 0912 مدیر فروش : مهدی صدیقی یوسف
آدرس کانال: سلامت استوری@
آدرس سایت: www.ikhushkbar.ir
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید فروش عمده انواع کتیرا در تهران

قیمت خرید فروش عمده انواع کتیرا در تهران : برای اطلاع از قیمت خرید فروش …

آراد برندینگ